راهنمای استفاده, معرفی محصول

همه چیز درباره جرم گیر ماشین لباسشویی

جرم گیر ماشین لباسشویی چیست

به کمک جرم گیر ماشین لباسشویی ، می‌توانید ماشین لباسشویی خود را عاری از هر گونه آلودگی کنید.

همانطور که تمام وسیله‌ها به تمیزی نیاز دارند ماشین لباسشویی هم به پاکیزگی نیاز دارد که بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و این پاکیزگی را به کمک جرم گیر ماشین لباسشویی می‌توانید ایجاد کنید.

جرم گیر ماشین لباسشویی معمولا به صورت پودر می‌باشد، یک پودر قوی که کارایی بسیار زیادی دارد.


کاربرد جرم گیر ماشین لباسشویی چیست ؟

ماشین لباسشویی یکی از وسایل پرکاربرد و مهمی می‌باشد که باید به خوبی از آن مراقبت کنید و مراقب سلامت آن باشید.

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی همواره کار شست و شوی لباس‌های آلوده را انجام می‌دهد، بعد از گذشت زمان، جرم و رسوبات در برخی از قسمت‌های آن ایجاد می‌شود که برای از بین بردن آن‌ها باید از جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده کرد. زیرا جمع شدن رسوبات ممکن است باعث ایجاد بوی بد درون ماشین لباسشویی شما شود و این موضوع خوشایندی نمی‌باشد.

بنابراین به طور خلاصه می توان گفت با استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی، می‌توانید :

  • همه‌ی رسوبات و آلودگی‌های ماشین لباسشویی خود را از بین ببرید،
  • طول عمر این وسیله‌ی پرکاربرد را بالا ببرید،
  • از خراب شدن ماشین لباسشویی خود
  • و از هزینه‌های فراوانی که برای تعمیر کردن ماشین لباسشویی باید بپردازید، جلوگیری کنید.

البته علاوه بر جرم گیری ماشین لباسشویی، کارهای دیگری هم هستند که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید طول عمر دستگاه خود را بالا ببرید که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • اگر لباس‌های شما دارای زیپ هستند بهتر است زیپ آن‌ها را ببندید.
  • برای شست و شوی لباس‌ها از پودر زیاد استفاده نکنید زیرا این کار باعث خراب شدن ماشین لباسشویی شما می‌شود.
  • قبل از اینکه لباس‌ها را داخل ماشین قرار دهید بهتر است تمامی جیب‌های آن را بگردید و مطمئن شوید که هیچ وسیله‌ای داخل آن وجود ندارد.
  • از جمع کردن لباس‌ها داخل ماشین لباسشویی خودداری کنید زیرا این کار باعث می‌شود که بوی بدی درون ماشین ایجاد شود.
  • بعد از اینکه لباس‌ها شسته شدند بهتر است درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید که کاملا خشک شود و رطوبت آن از بین برود.
  • اگر ماشین لباسشویی شما بوی بدی دارد بهتر است به کمک سرکه و جوش شیرین آن را ضدعفونی کنید که بوی بد آن‌ها از بین برود و …

عواقب جرم گیری نکردن ماشین لباسشویی

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی یکی از وسایل سنگین و گران در منزل می‌باشد، اطمینان داشته باشید که برای شستن لباس‌ها و تمیزی آن‌ها از تمام توان خود استفاده می‌کند.

اگر ماشین لباسشویی شما خراب شود تعمیر کردن آن به زودی امکان پذیر نمی‌باشد و باید چند روز صبر کنید که آن را تعمیر کنند و اگر این وسیله‌ی مهم چند روز در منزل شما نباشد جای خالی آن به خوبی حس می‌شود و هیچ وسیله‌ی دیگری جای آن را پر نخواهد کرد، پس همواره از آن مراقبت کنید.

برای جلوگیری از خراب شدن این وسیله‌ی پرکاربرد باید عمل جرم گیری را به صورت مرتب انجام دهید.

جرم گیر ماشین لباسشویی بسیار پرکاربرد و مهم می‌باشد و در مدت زمان کوتاهی ماشین لباسشویی شما را تمیز می‌کند و آلودگی‌های آن را از بین می‌برد.

همواره به این نکته دقت کنید که جرم گیری ماشین لباسشویی باعث عملکرد بهتر و کارایی مناسب آن می‌شود و بهتر است همیشه این کار را انجام دهید و به سلامت ماشین لباسشویی خود کمک کنید.

پس بهتر است عمل جرم گیری ماشین لباسشویی را جدی بگیرید و به صورت منظم آن را انجام دهید.


نحوه‌ی استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی

ممکن است برخی از افراد فکر کنند که ماشین لباسشویی هرگز کثیف نمی‌شود زیرا همواره مشغول شست و شوی لباس می‌باشد و با آب و کف سر و کار دارد اما این چنین نیست و یکی از مهمترین وسایلی که نیاز به جرم گیری و نظافت دارد ماشین لباسشویی می‌باشد.

برای این کار باید از جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده کنید که نحوه‌ی استفاده از آن به شرح زیر می‌باشد:

1. ابتدا باید قسمت مخصوص قرار گرفتن پودر را باز کنید و پودر جرم گیر را در بخش ریختن پودر برای شست و شوی اصلی بریزید. دقت کنید که داخل ماشین لباسشویی خالی باشد و لباس داخل آن نباشد.

2. بعد از ریختن جرم گیر ماشین لباسشویی در بخش گفته شده باید یک برنامه برای شست و شو انتخاب کنید که بهتر است برنامه‌ی نخ و کتان را انتخاب کنید.

3. دمای آب را بین 70 تا 90 درجه انتخاب کنید.

4. بعد از اینکه ماشین لباسشویی خاموش شد و برنامه‌ی آن تمام شد بهتر است درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید حداقل 30 دقیقه باز باشد که هوا به راحتی در رفت و آمد باشد.

5. می‌توانید به کمک یک دستمال تمیز، لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را تمیز کنید که در صورتی که آلودگی یا رطوبتی وجود دارد به خوبی تمیز شود.

بهتر است که جرم گیری را هر چند ماه یک بار انجام دهید که ماشین لباسشویی شما همواره تمیز و بدون نقص باشد. اگر این کار را انجام ندهید ممکن است ماشین لباسشویی شما بعد از مدتی خراب شود و رسوبات و جرم مانع کار کردن آن شود. البته اگر برای بار اول از جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید بهتر است بعد از آن هر 15 روز یک بار و عمل جرم گیری را انجام دهید.

با جرم گیری کردن ماشین لباسشویی :

  • داخل آن خوشبو می‌شود،
  • باکتری‌ها و آلودگی‌های آن به خوبی از بین می‌روند،
  • جرم‌هایی که در ماشین لباسشویی شما به وجود آمده است را از بین می‌برد
  • و همچنین سیاهی‌های دور درب را نیز از بین می‌برد.

بهتر است بعد از استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی، پمپ تخلیه را هم بررسی کنید. همانطور که می‌دانید در قسمت پایین و سمت چپ ماشین لباسشویی یک درب کوچک وجود دارد که بعد از باز کردن آن درب پمپ تخلیه را مشاهده می‌کنید.می‌توانید با چرخاندن آن در خلاف عقربه‌های ساعت، آن را باز کنید و پمپ تخلیه را به خوبی تمیز کنید.

با انجام دادن کارهای گفته شده می‌توانید به خوبی از ماشین لباسشویی خود محافظت کنید.

توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی برای همه نوع ماشین لباسشویی امکان پذیر است، زیرا عملکرد همه‌ی آن‌ها یکسان است و برای شست و شوی لباس‌ها طراحی شده‌اند، پس برای جرم گیری ماشین لباسشویی نیازی نیست به نوع آن توجه کنید.

 


خرید اینترنتی جرم گیر ماشین لباسشویی از یامی کالا

بهترین گزینه برای تهیه جرم گیر ماشین لباسشویی خرید از فروشگاه اینترنتی یامی کالا می‌باشد که یک فروشگاه اینترنتی معتبر می‌باشد که همه‌ی محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و دارای قیمت‌های مناسبی هستند.

برای خرید از این فروشگاه فوق العاده می‌توانید به سایت یامی کالا مراجعه کنید و از همه‌ی محصولات آن دیدن کنید.
با تهیه جرم گیر ماشین لباسشویی از این فروشگاه با خیالی آسوده ماشین لباسشویی خود را جرم گیری کنید و از کیفیت جرم گیر اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *