معرفی محصول

معرفی کامل شکلات اسنیکرز و انواع آن

شکلات اسنیکرز

شکلات اسنیکرز (Snickers) یکی از محبوب ترین شکلات های مغزدار جهان است که طرفداران زیادی نیز دارد.

این شکلات دارای قدمتی طولانی است که البته در گذشته با تغییرات کوچک و نام های مختلفی روانه بازار شده است، شکلات Snickers در بسته بندی های مختلف در بازار موجود است که ما در این مقاله به توضیحی درباره آن می پردازیم.

شکلات اسنیکرز دارای مغزی از بادام زمینی، نوقا و کرم کارامل است، که با لایه ای ضعیف از شیر، شکلات و بیسکویت پوشانده شده است و طعم بسیار خوشمزه ای دارد.

تولیدکنندگان این محصول نام دقیق ترکیبات این شکلات اعم از میزان چربی، کالری، نوع شیرینی و … را در روی آن ذکر کرده اند تا به حقوق مصرف کننده احترام بگذارند.

خرید شکلات اسنیکرز اصل


شکلات اسنیکرز ساخت کجاست؟

شکلات ها در مدل ها و مزه های متفاوت ساخته می‌ شود شرکت مارس اینکورپوریتد یکی از شرکت‌ های تولید کننده شکلات است. فرانک مارس، پدر فارست مارس نخستین بنیانگذار کارخانه های شکلات سازی اسنیکرز می باشد که در ابتدا در آمریکا با کارهای کوچک و شکلات های تولیدی خود اقدام به دست فروشی و جذب مشتری می کرد.

بعد از مرگ فرانک مارس، فارست مارس با آمدن به انگلیس و ساخت کارخانه ای در آنجا و سپس ساخت کارخانه دیگر در هلند توانست خود را به عنوان یک برند معرفی کند و انواع شکلات های مارس و به خصوص محصول پرفروش اسنیکرز را روانه بازار کند.

این شرکت در زمان کنونی توسط اعضاء و وارثان خانواده مارس اداره می شود و تمام سعی تولیدکنندگان بر این است که بهترین و کامل ترین محصولات را روانه بازار کنند.

قابل ذکر است که شعبه مرکزی شرکت مارس در آمریکا است و در تمام کشورهای اروپایی دارای نمایندگی و مرکز فروش می باشد.


انواع شکلات اسنیکرز

کارخانه های شکلات سازی مارس تولیدات مختلفی دارد و انواع شکلات با طعم های مختلف را روانه بازار فروش می کند، اما شکلات اسنیکرز دارای یک طعم و یک مدل است که مغز آن از کارامل و بادام زمینی تشکیل شده است.

این شرکت سالانه میلیون ها دلار صرف خرید بادام زمینی می کند تا بتواند شکلاتی مناسب و سالم تولید کند تا همه افراد که دارای رژیم های مختلف غذایی هستند، بتوانند از آن استفاده کنند.

شکلات اسنیکرز که دور آن با مخلوطی از شیر و شکلات پوشانده شده است، در بسته های چند تایی و یا به صورت تکی در مراکز مختلف به فروش می رسد.

خرید شکلات بار اسنیکرز


مقدار کالری شکلات Snickers

همانطور که ذکر شد، تولید کنندگان این شکلات با دفاع از حق مصرف کننده سعی می کنند، نام ترکیبات و مقدار هر یک را در روی برچسب این شکلات ذکر کنند تا در صورتی که فردی نسبت به یک ماده غذایی دارای حساسیت و آلرژی است با احتیاط از شکلات اسنیکرز استفاده کند.

اصولا در روی تمام بسته های این شکلات مقدار پروتئین، قند، چربی، کربوهیدرات، انرژی و مقدار ماده معدنی سدیم استفاده شده که بر فشار خون تاثیرگذار است، ذکر شده است.

همچنین همانطور که بیشتر مصرف کنندگان این شکلات ملاحظه کرده اند، در روی تمام بسته های آن‌ها مقدار کالری که در اثر مصرف این شکلات تولید می شود، بین 240 تا 250 واحد ذکر شده است، که مقدار بسیار خوبی می باشد.

به همین دلیل شکلات Snickers یکی از مواد غذایی مورد علاقه ورزشکاران و دانش آموزان است تا بتوانند انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند و کمتر دچار گرسنگی شوند.

شما می‌توانید طرز تهیه شکلات اسنیکرز را از طریق این لینک بخوانید.


خرید اینترنتی شکلات اسنیکرز از یامی کالا

شکلات اسنیکرز در انواع بسته بندی های پاکتی و جعبه ای با تعداد 10، 12 و 24 تایی موجود است، شکلات های Snickers تولیدی شرکت مارس، دارای وزن 50 و 57 گرم می باشند.

مصرف کنندگان برای خرید این شکلات می توانند آن را از مراکز فروش معتبر خریداری کنند و یا از سایت های اینترنتی شناخته شده سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن محصولی سالم و مورد اطمینان به دست آنها برسد.

قابل ذکر است که مصرف کنندگان به دلیل ترکیبات موجود در این شکلات، بهتر است، قبل از خریداری و مصرف، به تاریخ تولید و انقضای این شکلات توجه لازم را داشته باشند.

امروزه خیلی از مردم به جای خرید از فروشگاه‌ها، ترجیح می دهند با مراجعه به اینترنت و جستجو در آن، خرید های مختلف خود را از انواع سایت های فروشگاهی و یا نمایندگی محصولات غذایی انجام دهند.

مصرف کنندگان با بازدید از سایت های فروش محصولات غذایی می توانند، با مشاهده تصاویر و مقایسه قیمت‌ها، خرید مناسب تری داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی محصولات خارجی یامی کالانیز دارای بسیاری از محصولات غذایی اعم از انواع شکلات خارجی، بیسکوئیت، سس، پاستیل، پودر کاکائو، ادویه و … می باشد.

شما می توانید با خرید شکلات اسنیکرز از یامی کالا، در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین قیمت، شکلات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

شکلات مغزدار اسنیکرز 50 گرمی _ SNICKERS NUTTY CHOCOLATE 50 GR

تومان39.000
  • دسته : تنقلات _ شکلات
  • برند : اسنیکرز Snickers
  • مبدا برند : آمریکا
  • وزن : 50 گرم
  • شیوه نگهداری : در یخچال
  • ترکیب خوشمزه کارامل و بادام زمینی
  • روکش شکلاتی
  • مناسب هدیه و مقوی و خوشمزه
  • میان وعده پرانرژی
  • بدون رنگ دهنده و طعم دهنده های مصنوعی
  • مناسب برای گیاه خواران

5 دیدگاه در “معرفی کامل شکلات اسنیکرز و انواع آن

  1. مسعود رشیدی گفت:

    سلام
    من شکلات اسنیکرز را می خورم بسیار خوش مزه است و عاشقش هستم

    1. یامی کالا گفت:

      سلام وقتتون بخیر ممنون از اینکه نظر خودتون رو برای ما به اشتراک گذاشتین

    2. یامی کالا گفت:

      سلام دوست عزیز یامی کالا
      ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین

  2. fateme.b گفت:

    منم عاشق شکلات اسنیکرزم…خیلی خوشمزه ست

    1. سپاس فراوان بابت انرژی مثبتی که به ما دادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *