دستور تهیه

طرز تهیه شکلات اسنیکرز

طرز تهیه شکلات اسنیکرز

شکلات‌ها در مدل ها و مزه های متفاوت ساخته می‌شوند. شرکت مارس اینکورپوریتد یکی از شرکت‌های تولید کننده شکلات است. این شرکت شکلات اسنیکرز را تولید می کند که در بین مردم طرفداران زیادی دارد.

شکلات اسنیکرز در دسته فراورده‌ های خوراکی قندی قرار دارد و از سال 1930 تولید شده است و دفتر مرکزی آن در ایالات متحده قرار دارد.

این شکلات یکی از بهترین و پر طرفدار ترین شکلات‌ها به حساب می آید، ممکن است شما تمایل داشته باشید که به جای خرید شکلات اسنیکرز ، خودتان این شکلات را تهیه کنید. اگر چنین خواسته ای دارید ما در این مقاله یکی از بهترین روش های طرز تهیه شکلات اسنیکرز را به شما آموزش می دهیم.


مواد تشکیل دهنده شکلات اسنیکرز

مواد سازنده این شکلات عبارت‌اند از شکر، کره کاکائو، شکلات، شیر بدون چربی، لاکتوز، چربی شیر، سویا، لسیتین، عطر یا اسانس، و طعم دهنده مصنوعی)، بادام زمینی، شربت ذرت، شکر، روغن نخل یا پالم، شیر بدون چربی، هیدروژنه روغن سویا، نمک و سفیده تخم مرغ.

قبل از هر کاری باید با موادی که در ساخت این شکلات به کار میرود آشنا شوید. در این قسمت مواد لازم برای تهیه شکلات اسنیکرز را ذکر کرده ایم. باید کاملا توجه کنید که مواد اولیه دقیقا به همان اندازه ای باشد که در دستور نوشته شده است. زیرا اگر مقدار هر کدام از این مواد های اولیه تغییر پیدا کند از کیفیت این شکلات کاسته خواهد شد.

  1. بیسکویت پتی بور ساده ۱۰۰ گرم
  2. بادام زمینی۲۰۰ گرم
  3. مغز بادام۵۰ گرم
  4. عسل۱ قاشق غذا خوری
  5. شیر عسلی (دولسه دلچه) ۲۵۰ گرم
  6. شکلات تخته ای۴۰۰ گرم
  7. وانیل‏ ۱/۸ قاشق چای خوری

مراحل تهیه شکلات اسنیکرز

ابتدا باید بیسکوییت ها را خرد کنید. برای این کار نیازی به استفاده از خردکن و یا هیچ وسیله ی دیگری نیست، باید بیسکوییت ها را با دست خرد کنید و بهتر است که اندازه بیسکویت ها بسیار کوچک نباشد.

در این مرحله نیاز دارید که از وسیله های برقی کمک بگیرید، به کمک آسیاب و یا خرد کن و یا هر وسیله دیگری بادام زمینی ها را خرد کنید در این هنگام باید بیسکوییت های تکه شده را با بادام زمینی های خرد شده مخلوط کنید.

حال باید دولسه دلچه و یا همان شیر عسلی را به مخلوط بیسکوییت و بادام زمینی اضافه کنید. در این جا باید یک ظرف مستطیلی شکل بردارید کف این ظرف را با پلاستیک فریزر بپوشانید. حال می توانید مواد را داخل این ظرف بریزید.

پس از ریختن مواد داخل این ظرف باید به کمک یک قاشق مواد را صاف کنید. در این جا بهتر است که با قاشق کمی مواد را فشرده کنید. حال باید روغن روی یک ظرف بریزید و سپس مقداری از شکلات ها را داخل ظرف روغن بریزید تا این شکلات آب شود.

پس از انجام این مراحل باید این ظرف را داخل یخچال قرار دهید. مدتی بعد از قرار گرفتن این ظرف داخل یخچال، شکلات ها سفت می شوند و مواد این شکلات شکل می گیرند. حال باید ظرف را از یخچال به بیرون بیاورید و آن را برگردانید یعنی طرفی از مواد که روی آنها شکلات ریخته شده است پایین باشد، سپس باید بقیه شکلات ها را آب کنید و روی اطراف مواد بریزید، دقت کنید که بالا و اطراف کاملا به شکلات آغشته شده باشد.

اکنون باید مواد را دوباره داخل یخچال قرار دهید تا شکلات ها کاملا سفت شوند. پس از این که شکلات ها سفت شدند می توانید آنها را به هر اندازه ای که میخواهید برش دهید و میل کنید.

همچنین بخوانید : طرز تهیه شکلات هوبی


خواص شکلات اسنیکرز

متاسفانه بعضی از شکلات هایی که تولید میشوند، بسیار مضر هستند اما در نقطه مقابل شکلات هایی مانند اسنیکرز هستند که بسیار مقوی هستند. به طور مثال بعضی از شکلات ها از چربی زیادی برخوردار هستند که این مسئله می تواند سلامت مصرف کنندگان را به خطر بیندازد.

شکلات اسنیکرز دارای ۱۲۰ میلی گرم سُدیم است. در ساخت آن ۳۳ گرم کربوهیدرات استفاده شده است. که 32 گرم یعنی 11 درصد از وزن کل این شکلات میزان فیبری که در این شکلات استفاده شده تقریبا برابر ۱ گرم است، 1 گرم تقریبا ۴ درصد از وزن کل این شکلات محسوب می شود.

میزان شکر شکلات اسنیکرز ۲۷ گرم است، این شکلات ۴ گرم پروتئین دارد. علاوه بر پروتئین مواد مغذی دیگری هم در این شکلات وجود دارد. یکی از بهترین مواد هایی که داخل این شکلات از آنها استفاده می شود ویتامین‌ ها هستند. در این شکلات از ویتامین های A، C، و همچنین کلسیم و آهن استفاده می شود.

شکلات اسنیکرز در سراسر جهان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چنان که هر ساله حدود 2 میلیارد دلار از فروش این محصول حاصل می شود. در اینجا با برخی خواص شکلات اسنیکرز آشنا خواهیم شد:

  • در صورت استفاده از این محصول برای فرد مصرف کننده آلرژی و یا مشکل دیگری به وجود نخواهد آمد.
  • این شکلات دارای خاصیت حساسیت زدایی به مواد غذایی دیگر است.
  • در ساخت این محصول از مواد با کیفیت استفاده می شود.

تا این جای مقاله با شکلات اسنیکرز آشنا شده اید اگر از ویژگیهای این شکلات خوشتان آمده باشد ممکن است قصد خرید آن را داشته باشد.

برای خرید شکلات اسنیکرز می توانید به فروشگاه اینترنتی یامی کالا مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع مختلفی از شکلات‌های خارجی وجود دارند. یکی از بهترین شکلات هایی که توسط این فروشگاه به فروش میرسد اسنیکرز است. برای خرید شکلات اسنیکرز می توانید از یامی کالا بهترین و با کیفیت ترین ها را خرید نمایید.

شکلات مغزدار اسنیکرز 50 گرمی _ SNICKERS NUTTY CHOCOLATE 50 GR

تومان39.000
  • دسته : تنقلات _ شکلات
  • برند : اسنیکرز Snickers
  • مبدا برند : آمریکا
  • وزن : 50 گرم
  • شیوه نگهداری : در یخچال
  • ترکیب خوشمزه کارامل و بادام زمینی
  • روکش شکلاتی
  • مناسب هدیه و مقوی و خوشمزه
  • میان وعده پرانرژی
  • بدون رنگ دهنده و طعم دهنده های مصنوعی
  • مناسب برای گیاه خواران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *