راهنمای خرید

راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی

یکی از محصولات پرکاربرد این روزها در آشپزخانه، قرص ماشین ظرفشویی است که با توجه به کاربرد بسیار زیادی که دارد، تقاضا برای خرید آن بسیار بالا رفته است.

قبل از خرید این محصول، حتما سوالاتی از جمله اینکه کدام قرص ماشین ظرفشویی بهتر است؟ و یا ویژگی های قرص ماشین ظرفشویی خوب چیست ؟ ذهن شما را درگیر می کند.

ما در این مقاله به پاسخ این سوالات پرداخته ایم.


کاربرد قرص ماشین ظرفشویی چیست؟

این قرص‌ها با حل شدن در آب گرم به یک محلول پاک کننده قوی تبدیل می شوند. قرص ماشین ظرفشویی نه تنها در ماشین ظرفشویی بلکه در بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد که عبارتند از :

  • حل شده قرص ماشین ظرفشویی در آب گرم برای پاک کردن چربی های روی اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این قرص ها گزینه بسیار مناسبی برای تمیز کردن ماهیتابه و قابلمه های سوخته است.
  • پاک کردن لکه های قهوه بر روی فنجان ها
  • تمیز کردن سطل زباله، سینک ظرفشویی، یخچال
  • پاک کردن کاسه توالت فرنگی
  • محلول آب و قرص ماشین ظرفشویی بر روی شعله کم بوی حاصل از غذاهای سرخ کردنی در منزل را از بین می برد. در واقع نقش خوشبو کننده خانه را بر عهده دارد.
  • یکی از کاربردهای جالب این قرص در پاک کردن لکه های زرد ناشی از عرق در زیر بغل است که پاک کردن این لکه ها دغدغه بسیاری از خانم ها است.
  • تمیز کردن محیط داخلی ماشین ظرفشویی از آلودگی های بر جای مانده از لباس ها و ….

موارد ذکر شده تنها بخشی از کاربرد های این محصول با ارزش می باشد و بر اساس آزمایش های صورت گرفته بر روی این قرص روز به روز بر کارایی آن افزوده می شود و در واقع این قرص با توجه به این همه کارایی به یک ماده معجزه گر در آشپزخانه تبدیل شده است.


قرص ماشین ظرفشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در خرید قرص ماشین ظرفشویی باید دقت داشت که قرصی انتخاب شود که علاوه بر کیفیت بالا سبب پاک کنندگی ظروف شود و نه تنها به ظروف بلکه به ماشین ظرفشویی هم آسیب وارد نکند که خرید بهترین قرص امروزه دغدغه بسیاری از خانم های خانه دار شده است.

قرص ماشین ظرفشویی خوب باید یک سری ویژگی ها را داشته باشد که مهمترین این مشخصه ها عبارتند از :

– قدرت پاک کنندگی بسیار بالا برای چربی های سرسخت و سوختگی ها
– علاوه بر تمیز کردن ظروف، ماشین ظرفشویی را هم چربی زدایی کند
– قرص ها به راحتی در آب حل می شوند و به همین دلیل در مصرف بهینه آب بسیار مناسب می باشند
– این قرص ها به سلامت ماشین ظرفشویی کمک می کنند

همچنین بخوانید : معرفی کامل قرص ماشین ظرفشویی فیری


هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی لازم است چه مواردی را رعایت کنیم ؟

در هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی حتما به نکات زیر توجه داشته باشید :

1. در هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی باید ماشین ظرفشویی در حالت قرص قرار بگیرد. در صورتی که این نکته رعایت نشود سبب خراب شدن ظروف و خوب تمیز نشدن آن می گردد.
2. قرص های اصل خریداری شود. با توجه به محبوبیت برخی از قرص ها به خصوص قرص های فینیش، امروزه فیک این محصول هم وارد بازار شده است که بهتر است خرید این قرص ها از فروشگاه های معتبر صورت گیرد.

برای اطلاعات کاملتر در این زمینه، مقاله نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.


قرص ماشین ظرفشویی بهتر است یا پودر ماشین ظرفشویی؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از خانم های خانه دار همیشه مطرح می شود این است که استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بهتر است یا پودر ماشین ظرفشویی؟ و تفاوت این دو گزینه چه چیزی می باشد؟

در تولید پودر ماشین ظرفشویی فقط آنزیم شست و شو به کار برده شده است، ولی از جلا دهنده و نمک ظرفشویی در تولید پودر ها استفاده نشده که نتیجه می گیریم استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بهترین گزینه برای ماشین ظرفشویی می باشد، زیرا علاوه بر وجود آنزیم از جلا دهنده و نمک ظرفشویی هم در ساخت آن استفاده شده است.

از لحاظ اقتصادی بودن ، پودر ماشین ظرفشویی گزینه مناسب تری می باشد اما از آنجایی که استفاده از این پودرها به مرور عمر مفید دستگاه را کم می کنند و از طرف دیگر به ظروف جلا نمی دهند، بهتر است کیفیت را بر قیمت ترجیح داد و قرص ماشین ظرفشویی هر چند که قیمت بالاتری را دارد خریداری کرد.

یکی از مزایای قرص ها این است که برخی از آن ها قابلیت نصف شدن را دارند که این مورد در مقرون به صرفه بودن آن می تواند بسیار نقش مهمی را ایفا کند .

این قرص ها هر چند که قدرت کف کنندگی کمتری نسبت به پودر ها دارند اما کارایی بالاتری دارند و بدون فشار آوردن به ماشین ظرفشویی می توانند کار خود را به نحو احسنت انجام دهند.


در خرید قرص ماشین ظرفشویی به چه مواردی توجه کنیم؟

با توجه به محبوبیت بالای برند قرص های ماشین ظرفشویی و تبلیغات گسترده شبکه های بهداشتی سبب شده که برخی از سوداگران اقدام به تولید قرص های فیک به اسم این برندها با کیفیت بسیار پایین کنند و با قیمت پایین تر به فروش برسانند که همین ارزان قیمت بودن این قرص ها ممکن است برای برخی از افراد وسوسه برانگیز باشد و سبب شود که اقدام به خرید این محصول کنند که نه تنها به ظروف بلکه به ماشین ظرفشویی هم آسیب وارد می کند. که بهتر است خرید قرص های ماشین ظرفشویی از فروشگاه های معتبر صورت گیرد.

یکی از این فروشگاه های معتبر در خرید این محصول پرکاربرد و ارزشمند فروشگاه اینترنتی محصولات خارجی یامی کالا است که در مدت زمان کمی توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

با خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی از یامی کالا در مدت زمان کوتاهی محصول سفارش داده شده را می توان تحویل گرفت. علاوه بر این موارد این فروشگاه در زمینه فروش محصولات خارجی و با کیفیت هم پیشتاز بوده و افراد با اطمینان خاطر می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و بدون صرف هزینه و وقت محصولات با کیفیت خود را تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *