دستور تهیه, معرفی محصول

معرفی کامل و طرز تهیه قهوه جاکوبز

معرفی قهوه جاکوبز

قهوه یک نام آشناست و چیزی نیست که به تازگی بخواهیم از آن سخن بگوییم. یک نوشیدنی پرطرفدار در کل جهان که به خوبی در میان زندگی روزمره همه انسان‌ها برای خود جایگاه ویژه ای دارد. دقیق‌تر که فکر می‌کنم همه جا رد پای قهوه را می‌بینم، یک روز کاری مهم، جلسه مهم، دیدارهای عاشقانه، دورهمی‌های خانوادگی، فامیلی، دوستانه و… همگی با نوشیدن یک قهوه خوش طعم و خوش عطر به یادماندنی‌تر شده‌اند. در این مقاله قصد داریم با معرفی قهوه جاکوبز شما را با یکی از قهوه های پرطرفدار آشنا کنیم.


قهوه جاکوبز چیست؟

قهوه جاکوبز یکی از برندهای معتبر قهوه است که محصولاتش به کل جهان صادر می‌شود. جالب است بدانید که این شرکت یک شعار دارد، با این عنوان که رویاها به ما کمک می‌کنند که زندگی غنی‌تری داشته باشیم. رویاها مانند یک چراغ سبز بزرگ بزرگ هستند که همیشه روشن هستند.

خرید قهوه فوری 500 گرمی جاکوبز

راستش را بخواهید طعم محصولاتش نیز مانند شعار شرکت رویایی است. در ادامه با خواندن تاریخچه قهوه جاکوبز علت شعار و کیفیت این قهوه را متوجه خواهید شد.


تاریخچه قهوه JACOBS

رویاپردازی همیشه بد نیست، قهوه جاکوبز حاصل رویاپردازی یک جوان 26 ساله به نام یوهان جاکوبز (Johann Jacobs) است.یوهان که در یک کافی شاپ محلی کار می‌کرد با زیرکی از خواسته‌های مشتریان مطلع شده بود. او پی برده بود که نوعی از قهوه که در مدت زمان کمتری آماده شود و عطر و طعم خوبی داشته باشد بسیار مورد استقبال قرار میگیرد.

خرید قهوه فوری 100 گرمی جاکوبز

او تصمیم گرفت نوعی از قهوه را با همین مشخصات به بازار عرضه کند تا به خواسته‌های مشتریان پاسخ دهد. هرچند که در آن زمان نیز قهوه‌های فوری در بازار موجود بودند، اما یوهان توانست در سال 1895 قهوه جاکوبز را با طعم و عطری فوق العاده به بازار عرضه کند و به دلیل کیفیت بالای محصولش توانست از رقبای خود پیشی بگیرد. این چنین شد که یک رویاپردازی به یک برند قهوه معتبر در تمام دنیا تبدیل شد!


قهوه جاکوبز ساخت کدام کشور است؟

قهوه جاکوبز ساخت کشور آلمان است. خط تولید قهوه Jacobs امروزه در زمینه قهوه فوری خشک فریز شده ، قهوه بو داده و آسیاب شده ، قهوه لوبیای کامل ، انواع مخلوط های فریز شده خشک شده و قهوه های مخصوص و همچنین کپسول های قهوه آلومینیومی فعال است.

خرید قهوه فوری 500 گرمی جاکوبز+کافی میت نستله 400 گرم

به مرور زمان جاکوبز با برخی شرکت‌های دیگر ادغام شد و در زمینه تولید شکلات نیز موفق شد. جاکوبز در سراسر جهان نمایندگی فعال دارد و در کشورهای خاورمیانه، کشورهای اروپایی و روسیه بسیار پرطرفدار است.


انواع قهوه JACOBS

انواع قهوه جاکوبز

قهوه جاکوبز دارای انواع مختلف در بسته‌بندی های زیبا و با کیفیت است. در ادامه به معرفی برخی از انواع قهوه جاکوبز می‌پردازیم :

1. جاکوبز مونارک (Monarch) یا کرونانگ (Kronung) :

اگر در منزل دستگاه قهوه‌ساز ندارید یا می‌خواهید در مدت زمان بسیار کمی قهوه آماده کنید، این مدل برای شما مناسب است. برای آماده سازی قهوه جاکوبز مونارک یا کرونانگ فقط کافی است آن را در آب جوش حل کنید. درصورت تمایل می‌توانید آن را با شیر و شکر یا کافی میت ترکیب کنید. جاکوبز مورناک همان کرونانگ است و هیچ تفاوتی باهم ندارند، فقط در کشورهای روسیه و استرالیا این نوع قهوه فوری با نام مونارک و در سایر کشورها با نام کرونانگ عرضه می‌شود.

2. جاکوبز شب و روز (Night&Day) :

این نوع از قهوه جاکوبز کافئین ندارد. علت نامگذاری آن هم به همین علت است. بدون نگرانی از اینکه قهوه باعث بی‌خوابی شما شود می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز آن را بنوشید.

3. جاکوبز کرونات گلد (Cronat Gold) :

جاکوبز کرونات گلد در بسته بندی شیشه‌ای با درب‌های طلایی عرضه می‌شود. نسبت به مونارک حاوی کافئین کمتری است و عطر و طعم ملایم‌تری دارد.

4. جاکوبز سه در یک (۳in1) :

جاکوبز سه در یک به صورت ترکیبی است که به آن کافی میکس می‌گویند. این نوع از کافی میکس به صورت دانه‌هایی با اندازه متوسط است که به آن ساشه نام دارد و هر ساشه شامل پودر قهوه فوری جاکوبز ، پودر شیر و شکر است و دیگر نیازی به افزودن چیزی نیست، کافی است آن را در آب حل کنید.


طرز تهیه قهوه مونارک جاکوبز

طرز تهیه قهوه جاکوبز

طرز تهیه قهوه‌های فوری کار بسیار آسانی است، مخصوصا مدل جاکوبز سه در یک که نیازی به افزودن شیر و … ندارد. اگر مدل مونارک یا هریک از مدل‌های دیگر را انتخاب کنید با دستور تهیه زیر یک قهوه خوش طعم را در مدت زمان 2 الی 3 دقیقه آماده خواهید کرد.

مواد لازم برای تهیه قهوه مونارک JACOBS :

  • قهوه فوری مونارک جاکوبز یک قاشق مرباخوری سرپر
  • کافی میت 2 قاشق مرباخوری (به جای کافی میت می‌توانید از شیر خشک نیز استفاده کنید)
  • شکر در صورت تمایل به شیرین بودن قهوه
  • پودر شکلات یا وانیل در صورت دلخواه

طرز تهیه :

  • پودر قهوه فوری (یک قاشق مرباخوری سرپر) را در یک فنجان خالی بریزید و مقدار بسیار کمی آب جوش اضافه کنید و هم بزنید تا حل شده و یک دست شود.
  • در صورت تمایل کمی شکر اضافه کنید.
  • اگر شیر تازه دارید آن را بجوشانید و به قهوه اضافه کنید. اگر از کافی میت یا شیرخشک استفاده می‌کنید، فنجان را پر کرده و سپس کافی میت یا شیرخشک را اضافه کنید و هم بزنید تا یک دست شود.
  • در صورت تمایل می‌توانید کمی وانیل یا پودر شکلات برای معطر بودن اضافه کنید.

همچنین بخوانید :

طرز تهیه قهوه مهمت افندی

طرز تهیه قهوه لاوازا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *