دستور تهیه, معرفی محصول

آشنایی با بیسکویت لیدی فینگر و طرز تهیه آن

طرز تهیه بیسکوئیت لیدی فینگر

بیسکویت لیدی فینگر برای سالیان متمادی به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهنده دسرهای مختلف شناخته می شود. لیدی فینگر در واقع قدمتی 600 ساله دارد و زادگاه اصلی این شیرینی محبوب قاره اروپا است.


علت نامگذاری بیسکویت لیدی فینگر

به دلیل شکل خاص بیسکویت های لیدی فینگر که به شکل بیضی و انگشتان دست می باشد آن را لیدی فینگر نامیده اند. لیدی فینگر در برندهای معتبری در سراسر جهان تولید شده و در بازارهای بین المللی عرضه می شود.


انواع بیسکویت لیدی فینگر

بیسکویت های لیدی فینگر در طعم های مختلفی و غالبا به سه شکل زیر تولید می شود:
• لیدی فینگر ساده
• لیدی فینگر رویال
• لیدی فینگر با رویه شکری


بیسکویت لیدی فینگر؛ محبوب و صمیمی

این نوع بیسکویت به سرعت مرزهای اروپا درنوردیده و امروزه در اغلب نقاط جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است. این شیرینی دوست داشتنی در رده شیرینی های خشک قرار می گیرد.


بیسکویت لیدی فینگر با طعم ایرانی

لیدی فینگر در کشور ما هم طرفداران زیادی دارد. در واقع این بیسکویت خوش طعم و محبوب توسط تولید کننده های ایرانی نیز تولید می شود و روزانه طرفداران زیادی را روانه فروشگاه های مواد غذایی می کند.


تیرامیسو با بیسکویت لیدی فینگر

تیرامیسو و بسیاری دیگر از دسرهای خوش مزه ای که حتما تا کنون آن را امتحان کرده اید از جمله شیرینی ها و دسرهای مشهوری هستند که از این نوع شیرینی خشک لیدی فینگر به عنوان پایه در آنها استفاده می شود.

خرید بیسکویت تیرامیسو لیدی فینگر لاگو

[aparat id=’w0eic’]


بیسکویت لیدی فینگر؛ یک عصرانه خاطره انگیز

بیسکویت های لیدی فینگر را می توانید به تنهایی به عنوان یک عصرانه لذت بخش با قهوه یا چای نیز مصرف کنید. با خرید اینترنتی بیسکویت لیدی فینگر از یامی کالا در برندهای معتبر از لحظاتتان لذت ببرید.


با لبخند بیسکویت لیدی فینگر را انتخاب کنید

لیدی فینگر انتخاب کدبانوهای ایرانی است. لیدی فینگر پیشنهاد قنادان حرفه ای است. بافت بسیار نرم و اسفنج مانند این بیسکویت را به گزینه دلخواه مصرف کنندگان مشکل پسند ایرانی تبدیل کرده است.


طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر

مواد لازم برای تهیه بیسکویت لیدی فینگر برای 4 نفر

موارد مورد نیاز برای تهیه بیسکویت های لیدی فینگر البته برای 4 نفر عبارتند از:
• تخم مرغ 4 عدد
• آرد 110 گرم
• شکر به میزان 135 گرم
• نصف قاشق غذاخوری بکینگ پودر

دستورات قبل از پخت برای تهیه بیسکویت لیدی فینگر

باید قبل از هر چیزی فرتان را تا 250 درجه فارنهایت گرم کنید و آماده سازی اولیه را بدین منظور انجام دهید. فراموش نکنید شما برای تهیه این نوع بیسکویت به کاغذ روغنی و سینی فر نیاز دارید. آنها را از قبل تهیه کنید.

در نخستین گام سفیده تخم مرغ را از زرده جدا کنید. سفیده ها را توی یک کاسه هم بزنید تا رنگ سفید مانندی پیدا کنند. 2 قاشق شکر اضافه کنید و سپس زرده را هم بزنید تا غلظت پیدا کند و شکر مانده را اضافه کنید.

مرحله دوم طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر جادویی

زمان آن رسیده بکینگ پودر و آرد را روی کاغذ روغنی بریزید. برای این کار از الک مخصوص استفاده کنید. نصف مخلوط سفیده تخم مرغ را به ترکیب زرده حاصل شده اضافه می کنیم.

شکل دادن بیسکویت لیدی فینگر

توسط قیف مواد را می ریزیم و شکل می دهیم. شما می توانید مواد اولیه را به هر شکلی که تمایل داشته باشید حالت بدهید. ولی در اینجا منظور ما صرفا شکل واقعی بیسکویت مورد نظر یعنی انگشتان دست می باشد.

مدت زمان پخت بیسکویت لیدی فینگر
زمان مورد نظر برای این نوع بیسکویت 8 دقیقه در نظر گرفته شده است. البته ممکن است با در نظر کردن طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر زمان مورد نظر متفاوت باشد که می تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد.

دلایل تفاوت در زمان پخت و آماده سازی بیسکویت لیدی فینگر
همانطور که اشاره کردیم زمان در نظر گرفته شده برای این نوع بیسکویت 8 دقیقه می باشد. البته ممکن است با توجه به تعداد افراد طبیعتا مدت زمان و حتی ترکیبات این نوع شیرینی نیز تغییر پیدا کند.

بافت مناسب بیسکویت لیدی فینگر
شاید دوست داشته باشید تا برای استفاده از تیرامیسوی خودتان از لیدی فینگرهای ترد یا حتی نرم استفاده کنند. در صورتی که قصد دارید بیسکویت شما ترد باشد کافیست پس از پخت آنها را در هوای آزاد قرار دهید.


آیا بیسکویت لیدی فینگر را می توان در فریزر نگهداری کرد؟

این نوع بیسکویت را می توان پس از بسته بندی مناسب در فریزر نیز به صورت منجمد نگهداری کرد. مشروط بر این که قبل از استفاده مدت 30 دقیقه آنها را در دمای اتاق قرار دهید تا از حالت منجمد خارج شود.


بیسکویت لیدی فینگر یک منوی متنوع

ممکن است در طرز تهیه بیسکویت لیدی فینگر تغییراتی حاصل شود که با در نظر گرفتن نوع مواد این رسپی هم می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال استفاده از وانیل و نشاسته ذرت نیز در سایر رسپی ها مشاهده می شود.


بیسکویت های لیدی فینگر را از کجا بخرم؟

شاید شما بتوانید در برخی فروشگاه ها به انواع برندهای لیدی فینگر دسترسی پیدا کنید. با این وجود بهتر است در خرید این نوع بیسکویت عجله به خرج ندهید و بهترین نوع آن را خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی یامی کالا ارائه کننده انواع محصولات غذایی از قبیل انواع نوشیدنی، سس و ادویه، شیرینی و پاستیل در برندهای معتبر خارجی است. لیدی فینگر را با کیفیت واقعی صرفا از یامی کالا بخواهید.

خرید اینترنتی بیسکویت لیدی فینگر از یامی کالا یک فرصت است
یامی کالا یک فروشگاه اینترنتی برای دسترسی به جدیدترین محصولات غذایی از برندهای معتبر جهانی می باشد. در یامی کالا همه چیز واقعی است. محصولات دارای اصالت و ماندگاری فوق العاده ای هستند.

هم اینک بیسکویت لیدی فینگر را سفارش دهید
شما ضمن خرید این نوع بیسکویت و خرید آنلاین این محصول و سایر محصولات در کمترین زمان ممکن این محصول را درب منزل دریافت خواهید نمود. برای ثبت تجربه ای دل انگیز با یامی کالا هم اکنون امتحان کنید.

یامی کالا و بیسکویت های لیدی فینگر خوشمزه
برای خرید اینترنتی بیسکویت لیدی فینگر از یامی کالا و انواع محصولات غذایی که در کلکسیون این فروشگاه استثنایی وجود دارد فقط کافی است روی لینک داده شده کلیک کنید و محصول را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *