معرفی محصول

با محصولات مراقبت مو سایوس آشنا شوید

محصولات سایوس

انتخاب یک محصول آرایشی و بهداشتی خوب و با کیفیت در میان برندهای متفاوت کار بسیار سختی است و اهمیت فوق العاده ای دارد. موهای انسان یکی از قسمت‌های مهم بدن انسان است که در زیبایی یک فرد بسیار موثر است. انتخاب یک شامپوی مناسب باعث می‌شود موهایی سالم، بدون ریزش، بدون وزی و زیبا داشته باشید. شامپوهای خارجی با فرمولاسیون خاص خود از بهترین گزینه‌ها هستند. در این مقاله از مجله یامی کالا قصد داریم به معرفی برند سایوس و محصولات آن بپردازیم تا به شما کمک کنیم محصول متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.


برند سایوس

اگر محصولات آرایشی و بهداشتی آلمانی، توجه شما را به خود جلب می‌کند باید بدانید که سایوس یک برند آلمانی می باشد.
برند سایوس متعلق به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هنکل آلمان است که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را به خصوص در زمینه شامپوها و سرم‌های مو دارد.
شرکت سایوس یکی از شرکت‌های برتر جهان است که طرفداران بسیاری دارد و همین موضوع کیفیت آن را به همگان ثابت می‌کند در ادامه مطلب به معرفی انواع شامپو و سرم موهای برند سایوس می‌پردازیم.


محصولات سایوس

همانطور که گفته شد شامپوها و سرم‌های مو بخش عمده ای از محصولات سایوس را تشکیل می‌دهد. به طور کلی در تمام دنیا هر برندی با یک محصولش در میان مردم معروف می‌شود، سایوس هم به دلیل شامپوهای با کیفیتش در میان مردم معروف شده است.
شامپوها بر اساس کاری که انجام می‌دهند یا مشخصاتی که دارند دارای انواع متفاوت هستند و شما به عنوان یک خریدار با توجه به انتظارات خود در بین محصولات موجود یکی را انتخاب می‌کنید.
شامپو های ترمیم کننده ،‌ شامپو های مناسب برای انواع موها ، شامپو های براق کننده مو ،‌ شامپوهای ضد ریزش و تقویت کننده ، شامپو های ضد شوره ،‌ شامپو های کراتینه از انواع شامپوهای سایوس هستند.

خرید محصولات مراقبت مو سایوس


شامپو سایوس ضد شوره

شوره سر، سفیدک‌های ریزی هستند که در موهای سرتان دیده می‌شود و زیبایی را از موها می‌گیرد. شوره سر یک اختلال رایج است و سرایت ندارد. هرچقدر که سرتان را تمیز بشویید هیچ اثری در رفع شوره ندارد ولی با استفاده از شامپو ضد شوره سایوس به راحتی شوره‌ها از بین می‌روند. فرمولاسیون خاص شامپو ضد شوره سایوس باعث می‌شود تا با یک جلسه استفاده متوجه تغییرات و درمان شوره سر شوید.

خرید شامپو ضد شوره سر سایوس Syoss


شامپو سایوس برای موهای فر

موهای فر یک زیبایی خاص و چشم نواز دارد که باید از آن محافظت شود. شامپو کرل می سایوس یک محصول فوق العاده برای موهای فر و مجعد است که با آبرسانی و رفع وزی موها یک حالت زیبایی از موهای فر را برایتان ایجاد می‌کند و دیگر نیازی به استفاده از سشوار برای حالت دادن به موهای فر نخواهد بود.

خرید شامپو زنانه سایوس مدل CURL ME مخصوص موهای فر


شامپو ترمیم کننده سایوس

اگر موهای شما در اثر رنگ کردن یا دکلره به شدت آسیب دیده است می‌توانید از شامپو ترمیم کننده سایوس استفاده کنید. مواد ترمیمی و مغذی موجود در این شامپو موهای شما را از نوک تا ریشه ترمیم می‌کند و خشکی و وزی آن را برطرف می‌کند. کراتین موجود در این شامپو باعث صاف شدن موی شما می‌شود و تا 90 درصد شکستگی موها را بهبود می‌بخشد.

خرید شامپو میسلار پیور اسموت سایوس


شامپو ریزش مو سایوس

ریزش مو یکی از دغدغه های افراد از جمله خانم ها است که این افراد برای درمان آن از انواع داروها، روغن ها و شامپو ها استفاده میکنند. یکی از شامپوهای خوب و معتبر برای ریزش مو، شامپو ریزش مو سایوس است که این شامپو حاوی عصاره سلول های بنیادی فیتو است که به درمان ریزش مو کمک میکند.

خرید شامپو سایوس ضدریزش


شامپو کراتین سایوس

برند سایوس دارای انواع شامپوهای کراتین سایوس با قیمت و حجم‌های مختلف است که آقایان و بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند. افرادی که دوست دارند موهای صافی داشته باشند و یک تغذیه خوب برای موهایشان فراهم باشد می‌توانند از شامپو کراتین سایوس استفاده کنند. اغلب کسانی که موهای خود را دکلره کرده اند از طرفداران این مدل شامپو سایوس هستند.

خرید شامپو کراتین سایوس


شامپوهای روزانه سایوس

همه افراد در کنار استفاده از شامپوهای ترمیم کننده، شامپو کراتین و… نیاز به یک شامپو روزانه دارند که مناسب موهایشان باشد.
شامپو سایوس مخصوص موهای خشک، شامپو سایوس مخصوص موهای چرب و نرمال از انواع شامپوهای روزانه هستند که با هر بار دوش گرفتن می‌توانید از آنها استفاده کنید و موهایی سالم، خوشبو و تمیز داشته باشید.

خرید شامپو سایوس روزانه مخصوص موهای خشک


سرم مو دوفاز سایوس

سرم مو دوفاز سایوس یکی دیگر از محصولات خوب وکاربردی سایوس است. افراد ممکن است به دلیل رنگ کردن مو، عوامل ژنتیکی و یا داشتن موهای فر و مجعد با مشکل خشکی مو مواجه باشند، در ضمن مو یکی از اعضای زنده بدن است که نیاز به تغذیه دارد و زمانی که خشک است نیاز آن بیشتر احساس می‌شود.
سرم مو سایوس را بعد از حمام می‌توانید روی موهای خود اسپری کنید تا خشکی و شکنندگی موهایتان برطرف شود. این سرم مو با ترکیبات خاص خود حاوی انواع مواد مغذی برای مو است و با یک دوره مصرف خشکی موهایتان از بین می‌رود.


جمع بندی

آنچه که ارائه شد معرفی اجمالی انواع شامپو سایوس بود.فراموش نکنید که در هنگام خرید برخی از اجناس باید حساسیت بیشتری نشان دهید و شامپو یکی از آنهاست.گاهی لازم است کیفیت را فقط ببینید و خرید کنید زیرا اگر موهایتان آسیب ببیند باید هزینه و زمان زیادی را برای ترمیم یا کاشت مو صرف کنید. از آنجایی که فیک یا تقلبی محصولات خارجی مثل شامپو در بازار ایران بسیار زیاد است بهتر است این محصولات را از فروشگاه های معتبر مثل یامی کالا تهیه کنید که به موهای شما آسیبی وارد نشود.
با خرید محصولات مراقبت مو سایوس از فروشگاه اینترنتی یامی کالا، محصول خریداری شده را درب منزل با ضمانت اصالت کالا تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *